دیدبان

دفتر نتانیاهو: اسرائیل "‌توافق بد‌" ژنو را محکوم می‌کند

دفتر نتانیاهو: اسرائیل "‌توافق بد‌" ژنو را محکوم می‌کند
دیدبانبه گزارش خبرگزاری فرانسه؛ دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل اعلام کرد اسرائیل "‌توافق بد‌" ژنو را محکوم می‌کند. 
 
دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل امروز یکشنبه اعلام کرد اسرائیل " توافق بد" منعقد شده در ژنو درباره برنامه هسته ای ایران را محکوم و تاکید می کند که ایران به آن چه می خواست رسیده است." 
 
دفتر نخست وزیری اسرائیل ساعاتی بعد از انعقاد توافقنامه تاریخی میان ایران و قدرت های بزرگ طی بیانیه‌ای اعلام کرد: " این توافقی بد است که به ایران آن چه را که می خواست داد: برداشته شدن بخشی از مجازات‌ها و حفظ بخش اصلی برنامه هسته ای این کشور." 
 
پیش از این نیز شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: یووال اشتاینتس، وزیر اسرائیلی تاکید کرد این رژیم از آخرین تغییرات در متن توافقنامه بین ایران و گروه پنج بعلاوه یک در ژنو راضی نیست.

لازم به یادآوریست محمدجواد ظریف صبح امروز در جمع خبرنگاران ایرانی با بیان اینکه امضای توافق‌نامه هسته‌ای با 1+5 انجام شد، گفت: تمام نقشه‌های سردمداران رژیم صهیونیستی از وارونه نشان دادن برنامه‌های صلح‌آمیز ایران و تغییر چهره مردم ایران به تدریج در حال خنثی شدن است. 
 
وی افزود: رژیم صهیونیستی قبلا ادعا می‌کرد که توافق هسته‌ای ایران و 1+5 بدترین نوع توافق خواهد بود، اما ما نیز توانستیم به سمت اهدافی که کاملا مغایر با اهداف در نظر گرفته شده آن‌ها باشد حرکت کنیم.  

 
وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد: همبستگی و همیاری و اجماع کنونی مهمترین ضرورت ما برای رسیدن به اهدافی است که مقام معظم رهبری آن را ترسیم کردند و مردم از آن دفاع کردند. 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن